چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

انواع کفش چرم تبریز را می شناسید؟

انواع کفش چرم تبریز

انواع کفش چرم تبریز را می شناسید؟

استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز را می توان یکی از مراکز مهم تولید کفش چرمی دانست که بدون شک چرم های باکیفیت آن معرف شیک پوشان است.البته نام کفش تبریز، همواره در نه تنها ایران که در منطقه معروف بوده است. از جمله دلایل این معروفیت را می توان کیفیت چرم به کار رفته، دوخت و طرح عالی نام برد.

در این مقاله می خواهیم به سراغ کفش های باکیفیت چرمی در تبریز برویم و کمی باهم انواع کفش چرم تبریز را بشناسیم. اگر صاحب کسب و کاری در زمینه کفش هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی نسبت به انواع کفش چرم تبریز که یکی از معروف ترین کفش های ایرانی است بدست بیاورید.

کفش های تبریز به سرتاسر دنیا صادر می شوند و می توان گفت شهرت بسیاری بین مردم منطقه پیدا کرده است. در ادامه کمی به ویژگی های انواع کفش چرم تبریز خواهیم پرداخت سپس انواع آن ها را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های کفش چرم تبریز

شاید یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از ما این باشد که نمی توانیم تفاوت یک کفش چرمی خوب با یک کفش چرمی بی کیفیت را تشخیص دهیم، در این قسمت می خواهیم چند نکته کاربردی درباره انواع کفش چرم تبریز به شما بگوییم.

برای شروع یک نکته را یادتان باشد که قرار است شما کفشی را خریداری کنید که در مرحله اول پای شما داخل آن احساس راحتی کند و بعد از آن به موارد دیگر باید بپردازیم.

در انواع کفش چرم تبریز باید به سه مورد بسیار توجه شود که این سه مورد عبارت اند از پاشنه استاندارد، قالب استاندارد و جنس خوب کفش. این سه مشخصه را می توان معیار اصلی خرید یک کفش چرم باکیفیت دانست.

اجزای کفش را می شناسید؟

درباره مشخصه های یک کفش چرم خوب صحبت کردیم، جنس یک کفش است که نقش بسزایی در راحتی و استاندارد بودن آن می زند. حواستان باشد که پاشنه کفش هایتان از حدود شش سانتی متر بلندتر نباشد، پاشنه های بلند کمردرد، پا درد و اذیت شدن پایتان را در پی دارد. اما تا به حال درباره اجزای کفش ها چیزی شنیده اید؟ بیایید کمی وارد جزئیات کفش بشویم و اجزای آن را بشناسیم. یک کفش استاندارد و باکیفیت دارای؛

  • رویه کفش
  • قالب کفش
  • تنه کفش
  • زیره کفش

می باشد که در خرید یک کفش چرمی به این موارد و کیفیت قسمت های مختلف انواع کفش چرم تبریز دقت کنید. در ادامه به معرفی چند کفش چرمی پرطرفدار در سرزمین کفش های چرمی تبریز خواهیم پرداخت، پس اگر دوست دارید شیک پوش باشید با ما در ادامه همراه شوید.

بوت چلسی، مخصوص خاص پسندان

یکی ازاین نوع ها، بوت چلسی است. این نوع کفش ها که امروزه مورد توجه بسیاری از مردان شیک پوش قرار گرفته، ظاهری بسیار جذاب دارد که اگر به پا کنید خواهید دید که بلندی کفش ها تا مچ پا می رسد.

این نوع کفش ها بدون بند بوده و جلوی آن ها گرد می باشد. کفش بوت چلسی که یکی از انواع کفش چرم تبریز محسوب می شود، رسمی ترین بوت های موجود در بازار محسوب می شود که می توانید در قرار های مهم روزمره از آن استفاده کنید. بدون شک کفش بوت چلسی شما را چند برابر بیشتر شیک پوش تر و جذاب تر نشان خواهد داد.

کفش سگک دار

اما یکی دیگر از انواع کفش چرم تبریز که طرفداران بسیاری نیز دارد، کفش سگک دار است. ویژگی اصلی این کفش ها داشتن سگک هایی به جای بند است. اگر می خواهید به مراسمات رسمی بروید به شما پیشنهاد می کنیم که بیشتر از کفش ها آکسفورد و یا دربی استفاده کنید. این نوع کفش ها که معمولا دارای دو یا سه سگک به جای بند بوده که ممکن است دارای یک پنجه کشیده باشد. انواع مختلفی از کفش های چرم تبریز وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان به؛

  • کفش کالج
  • کفش موکازین
  • کفش بلوکر
  • کفش آکسفورد
  • کفش بروژ
  • کفش دربی و …

اشاره کرد که هرکدام جذابیت و کاربرد خاص خود را دارند.

برای پوشیدن کفش، حتما به تیپ خود توجه کنید. برخی کفش ها با برخی تیپ ها به شدت عالی دیده می شوند. در این مورد در آینده اطلاعات کافی در اختیار شما قرار می دهیم.

مادو، تولیدی مورد اعتماد ما

اما درباره انواع کفش چرم تبریز صحبت کردیم و گفتیم که یک کفش چرم باکیفیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

در این قسمت می خواهیم درباره تولیدی صحبت کنیم که کفش های بی نظیر و باکیفیتی را تولید کرده و سالانه قسمت عمده ای از بازار تبریز و ایران را پوشش می دهد. گروه تولیدی مادو با سابقه ای طولانی که در تولید کفش های چرمی داشته، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و باعث شده تا بسیاری از عاشقان کفش شیک، از این گروه تولیدی خرید کنند.

همه ما می دانیم که پاهای ما ارزش مراقبت کردن را دارند چرا که قلب دوم ما می تواند راحتی ما را به ارمغان بیاورد. شما لیاقت بهترین ها را برای پوشیدن دارید و به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید عمده و یا خرده را دارید می توانید روی گروه تولیدی مادو حساب ویژه باز کنید.

کفش مادو با داشتن بهترین مدل های کفش در خدمت شماست. برخی از مدل های کفش مادو عبارت است از :

کفش نیم بوت مردانه

کفش بوت مردانه

کفش مجلسی مردانه

کفش اسپرت مردانه

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*